2013. szeptember 17., kedd

Találós kérdés a csárdában

Ebben a bejegyzésben nehéz, már-már megválaszolhatatlan kérdés vár a blogolvasóra. Előtörténet is tartozik hozzá...

Visszafogott éhséggel robogtam hazafelé, át Balatonfüreden. A domboldalról a csárda óvatosan felém kacsintgatott, letértem hát a főútról.

Kóla meg Fanta helyett...

Előételt kértem - hideg kacsamájat zsírjában, bodzás hagymasalátával. A kacsamáj hibátlan, a hozzá kínált házilag készített kenyér utolérhetetlen.

Bármikor.

Igyekeztem nem jól lakni az előétellel, hadd maradjon hely a következő fogásnak. Nem sikerült, így a főételből mérsékelt adagot kértem (cigánypecsenye mangalicatarjából házi steak burgonyával).

Előzőleg a pecsenye tíz órán keresztül készült a nagy bevetésre - vákuum alatt. Aztán kis rápirítás rendeléskor. Az eredmény: omlós-bomlós hús, szavakba nem önthető állag, ízözön.

És mindössze ennyi az előtörténet, jöhet a rejtvény! Az alábbi két képen elrejtettünk 5 különbséget. Aki mind az ötöt megtalálja, megnyerheti a szalvétát!

Kép 1.

Kép 2.

helyszín: Baricska Csárda, Balatonfüred

Bónuszpont a gravírozott szódásüvegnek...

... és öreg bajtársainak.